0

Ljusglimtar och vardagshjältar!



En ljusglimt i mörkret kom jag på! Jag har visserligen många ljusglimtar i livet då jag hellre ser ljuset än mörkret, men denna glimrande ljusglimt belyste hur sjukt Försäkringskassan hanterat mitt ärende! 
Det är en person som fått se alla handlingar, som är aktiv i sin hantering med FK och som nu vill visa mitt fall för regeringen vid ett möte denne skulle ha med dem. Visa hur sjukt vi blir behandlade. Det känns som en upprättelse. Det känns skönt att min känsla kring detta inte var fel. De har tydligen misskött sig ordentligt. Det ger gott hopp när vi möts i rätten, Försäkringskassan och jag 👍. Kanske blir det även en anmälan till JO kring mitt ärende. Men tänk att man ska behöva vara frisk för att få rätt. Själv hade jag aldrig orkat. Nu får jag hjälp från flera håll! Det finns underbara vardagshjältar, de som för de svagas kamp mot Goliat (Försäkringskassan). Till er känns ett tack för lite! Ni förtjänar verkligen all glans ni kan få.

Kommentera här: