0

Dumma, dumma hjärntrötthet!

Här har jag suttit och filar på ett inlägg i serien med mina avslagsmotiveringar. Det tar ju ett tag numera för mig att skriva och sammanställa framförallt faktan. Min hjärna orkar inte några längre stunder  i taget. Speciellt inte när det hänger på fakta som jag anser är viktigt i detta med att påvisa felen inom sjukförsäkringen.
Jag vill kunna visa, med gott samvete och torrt på fötterna, att det Strandhäll och Begler påstår kring sjukförsäkringen är fel. Då behövs fakta kunna påvisas. Inte vinkla faktan och utesluta hela sanningar. Som ansvariga gör. Sånt löser inga problem. Det löser bara deras egna ställning och trygghet i anställningen. 
Så ni som väntat på mina motiveringar - om ni är några där ute - de kommer. De försvann tydligen i cyberrymden. Jag hittar inte mina anteckningar och sammanställningar. Inte just nu när hjärnan bråkar med mig. Så jag hoppas att anteckningarna bara leker lite tittut med mig och snart kommer fram...
 
Dumma, dumma hjärntrötthet!

Kommentera här: