0

Imorgon är en annan dag

Väntar svar från FK om vilken ny handläggare jag ska få. Hon skulle ha ringt tis el ons. 
Läkaren har inte hört av sig.
Jag ligger utslagen med bly i kroppen, hårda band runt huvudet och så är det tydligen någon som roar sig med att köra knivar eller sågar igenom skallen också. 
Någon har också spänt ihop käkarna, gjort tungan så stor att den inte ryms i munnen, någon fakir roar sig dessutom med min kropp - det räckte inte med att blyfylla den. Min kropp ska dessutom smärtas på alla sätt den kan. Ljuden skär i öronen och det ständiga pipandet(tinnitus) har ökat. Solglasögon på inomhus trots regn o tyst ute.
Att se går inte idag, dimsynen är total (även utan solglasögonen) så detta skriver jag med ögonen 10 cm från tangentbordet. Jag vill bara sova men det går inte för all värk och alla paniktankar. 
Japp, jag mår så "bra"....inte! Jag sjunker.  Usch vad jag ogillar FK.
Hoppas på en bättre dag imorgon. 
Imorgon är en annan dag.

Kommentera här: